Hvem er vi?

Dyrlægehuset Videbæk ejes af Dyrlæge Lisa Michelsen og Veterinærsygeplejerske Nicoline Birkekær Holmggard.

Dyrlæge Lisa Michelsen har en uddannelsesdifferentiering i mindre husdyrs sygdomme, samt en lang række efteruddannelseskurser i blandt andet kirurgi, intern medicin samt hud- og øresygdomme hos hund og kat. Lisa har været Videbæks smådyrsdyrlæge siden 2009.

Veterinærsygeplejerske Nicoline Birkekær Holmgaard beskæftiger sig med pasning og pleje af raske og syge kæledyr. Hun har efteruddannelseskurser indenfor anæstesi og overvågning af narkosepatienter, tandrensning af hund og kat, samt adfærdsvejledning.

Dyrlæge Bettina Noes Dueholm er uddannet dyrlæge i 2006, og har arbejdet som smådyrsdyrlæge lige siden. Bettina blev ansat ved dyrlægehuset Videbæk i maj 2016 og arbejder primært med tandpatienter, samt medicinske sygdomme. Bettina har en lang række efteruddannelseskurser i tandsygdomme, og tandkirurgi.

Agnete Frederiksen blev dyrlæge i 2013, og blev ansat hos Dyrlægehuset Videbæk i sommeren 2018. Hun har tidligere været smådyrsdyrlæge på Esbjerg Dyrehospital i 5 år. Agnete beskæftigerer sig med kirurgiske og medicinske patienter. Hun har efteruddannelseskurser indenfor for kirurgi, reproduktion og ultralydsscanning.

Lisa Michelsen

Bettina Noes Dueholm